Som vanligt...

...dålig på att uppdatera här. Ska försöka skärpa mig!

Ja, vi är hemkomna från semestern, kom ju hem till fantastiskt väder & har bara fortsatt att njuta!

Har hunnit fira ännu en födelsedag & jag fick ett Wii av min kära sambo. Är egentligen ingen TV-spelsmänniska, men detta var riktigt kul!

Harry bor fortfarande kvar här hos oss. Funkar bra sålänge jag har de två små liven åtskilda & har väl fått bra rutin på det nu. Ska åka upp till Sthlm. helgen efter midsommar o träffa hans nya flock. Fast han får följa med hem igen eftersom de ska flytta till Jönköping efter sommaren & jag tycker det är lite onödigt att han ska behöva flytta två gånger... Pappa ska ha honom en del i sommar & därute trivs han som fisken i vattnet (bokstavligt talat)! Känns inget roligt alls att behöva skiljas från honom, men vad ska jag göra???

I lördags var vi i Ljungby på avskedsfest för Nicke, som ska (har) flytta till Thailand. Jättetrevlig fest & goa människor! Melker var med men somnade snällt vid nio-tiden o sov sen gott till dagen efter. Vi sov över hos Melkers fadder P, tack för gästfriheten!!!

Det som är på g renoveringsmässigt är nu att dränera huset & därefter fixa iordning tvättstugan (kakla & så). Just dräneringen känns lite sur, då det kommer bli massa efterarbeten med trädgården, men den behöver ju ändå fixas med så det är ju bara att bita i det sura... Kommer ju bli fint sen!

Ska lägga över alla bilder i datorn o lägga några här sen, så ni får lite att titta på!

Var rädda om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0