Hej å hå...

...här bloggas det hej vilt! ;-)

Idag har jag inte gjort så där väldans mycket nyttigt... Tog en tur på stan efter lunch, var hos I o fikade o sen var I hos mig & fikade... Hon har tagit bort sin ena hund ikväll, så hon behövde lite tidsfördriv eftersom hon var ledig idag...
Allt hade iaf. gått bra, men det är alltid trist, även om de är sjuka...

Ikväll har jag trimmat Harry. Kommer före- & efter-bild imorgon (idag), orkar inte trixa med det nu, för jag är lite trött efter ett antal timmar i källaren... STOR eloge till voffsen som har sånt enormt tålamod!

Sussa gott!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hallå, vart är de utlovade bilderna???

;-)



Tackar för gratulationerna.



Har ett kort, som jag gjort, som ligger här o inte har kommit iväg till sin ägarinna... dig! Hmm... det kommer ett SENT födelsedagskort någon gång ;-)



KRAM

2008-06-18 @ 22:12:41
URL: http://jakobsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0