Strålande...

...sol & klarblå himmel!!! Lovely!

Melker har fortfarande lite feber, men är pigg & glad som vanligt. Just nu sover han & jag har precis städat av i trimrummet då jag ska trimma vovve ikväll...

Min goa vän Kicki har varit här o fikat nu på förmiddagen, roligt! Vi ses som sagt alldeles för sällan!

De ringde från bilfirman & vi får vår nya bil på fredag. Perfekt inför semestern! På lördag ska vi till Ullevi & kolla på Bruce Springsteen. Ska bli skönt att bara komma iväg lite själva. Lilleman ska vara hos Y &T... På söndag (eller måndag) bär det iväg till Västervik & visfestivalen. Härligt! Trevlig stad, trevliga människor & bra musik! Hoppas på trevligt väder med...

Imorgon är det dax för nytt möte på jobbet. Vet inte vad jag ska tro eller säga om det... Vi får väl se!

Då det varit lite dåligt med bilder så kommer det lite gott & blandat här:


Äldst & yngst av kusinerna busar!


Tre generationer i Turkiet!


Söt!


Glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0