Regnig onsdag...

Så fort man får en gnutta vårkänslor så ser vädrets makter till att de försvinner omedelbums! Ute är det grått & regnigt, total motsats till gårdagens väder... Trist!
Sitter här & väntar på att lilleman ska vakna, Harry är nog lite sugen på att gå ut, trots vädret...

Nu är bilförsäljningen klar! Massa pengar på kontot väcker shoppoholicen i mig! Nä då, behöver nog de pengarna till annat roligt, som huset & så... Men, nåt kan jag säkert unna mig!

Nu är det bara typ fem veckor tills vi åker till solen! Ska bli så skönt & mysigt & kul & allt man kan tänka sig! Längtar!

Har varit & "gjort" Gnosjö idag, med Emelie. Var ganska snabbt avklarat, så utbudet av butiker i den hålan är minimal... Hittade iallafall varsin blå top.

Nu får jag allt gå & göra lite nytta innan sambon kommer hem.

Kommentarer
Postat av: händer

Hej hopp

Kul att komma ut lite =o)
Imorgon är det mors födelsedag, skickat ett brev med info. om present.

Hoppas allt aär bra med er, krama kusinernas lille kusin å hälsa min bror.
Kram

2008-04-06 @ 15:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0