En grå dag..

...som det inte har hänt så mycket på.

Bad, promenad & ett besök hos K på FPS. Kul att träffa henne, händer inte så ofta nuförtiden!

När B kommer hem ska jag ner i lägenheten o tvätta murstocken för att se om jag kan få den lite
renare innan jag lackar den...

Idag är det väl mest ljudisolering o fler gipsskivor som kommit upp, imorgon kommer rörmokaren
& drar fram vatten till kyl/frys ( vi ska ha en sån där med is i...). Sen ska han väl koppla in diskmaskinen
med tror jag...

Börjar inse att det är dax att börja packa lite nu. Behöver sortera & slänga en massa skräp som vi inte
ska ha med oss ner... Som sagt, ingen lugn mammaledighet direkt...

Kommentarer
Postat av: Patric

Ny stil på bloggen sedan jag var här sist! Ska ni verkligen lacka murstocken? Är det inte fräckt att ha den ren...?

2007-11-21 @ 19:13:42
Postat av: Bobo

Kolla lite :)

2007-11-21 @ 22:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0