Dagen idag...

började som vanlig, fast med ännu mera ryggont (var hos kiropraktorn igår) så jag struntade i att gå på babyrytmiken. Annars brukar jag & lilleman gå o sjunga på torsdagar... Men, vad gör man när man knappt kan röra sig... Som tur är blir det alltid bättre framåt dagen så man kan få lite gjort iallafall! Efter förmiddagens göromål tog jag sonen & hunden på en liten promenad till Apladalen. De har en gigantisk lekplats där som uppskattades av båda de små ( o den stora med som fick sig några goda skratt). Melker gungade för första gången & det var såå kul tyckte han!
image40

image41

Den fyrbena killen uppskattade oxå den spännande platsen...
      

Om en stund kommer M hit o vi ska på promenad med vovvarna. Kanske återkommer senare med fler bilder.


Kommentarer
Postat av: händerna

Hej på er!

Va bra det kommer att bli, vill inte den hysteriske
om han brås på sin mor vara med i ditt blogg liv =o). Jag hör av mig kanske ine idag å imorgon ska jag ut. Kramar er! varma händer finns i V-sång

2007-11-22 @ 18:32:56
Postat av: JENN

Åh så skoj o gunga!!
Tur att mamman hann bli lite bättre i ryggen.
Hoppas du mår ännu bättre snart o att Melker får gunga snart igen ;-)

KRAM

2007-11-22 @ 20:45:46
URL: http://jakobsmamma.blogg.se
Postat av: Bobo

Jag fick ingen tid över för lite tunadalskaffe idag heller. Inte lätt att vara en stressad konsult.Nästa vecka har jag ca 70-80 timmar som skall göras. Men förhoppningsvis blir det snart tid til att kolla in renoveringen. Nyfiken :)

2007-11-22 @ 23:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0