Äntligen fredag!

Så har det då äntligen blivit fredag (precis som om det är nån skillnad för mig som har fredag hela veckan..). Idag har jag fixat lite här hemma, hinner då inte göra så mycket som man vill, men ändå.

På eftermiddagen kom min älskade bror förbi på kaffe, utrustad med sin kamera o tog lite bilder på sin systerson. Givetvis var jag tvungen att föreviga lite med:
       

Efter det åkte jag till Forsheda på massage, som för en gångs skull var riktigt behaglig! Annars brukar den smärtan ligga i nivå med förlossningen... (Nästan iallafall)

Idag är det mer målat o spacklat. Kul att det går framåt sakta men säkert! Våra fönster kom idag med, så de börjar väl byta dem nästa vecka. Containern är på plats, så nu ska det kastas grejer genom rutan hela helgen! ( Den står på baksidan precis under fönstret då...)

Önskar alla en trevlig helg!

Sänder även en speciell tanke till en speciell vän...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0