Trist väder...

...hela tiden, inte kul att ta ut snorig unge i ösregn. Hörde ryktas om att det skulle bli bättre nästa vecka iaf. Igår var jag då hos M & hade lite mammaumgänge, alltid lika kul! Glömde kameran där, så det blir inga bilder idag. Nu håller de på att lägga golvet, läängtar tills vi kommer ner! Lite problem med våra element, de råkade visst dra sönder en del när de skulle ha isär dem... Men det löser sig nog, Bosse är i Anderstorp i skrivande stund o lämnar tillbaka dem igen... Hoppas vi får tillbaka dem snart, nylackade o fina! Har faktiskt börjat röja lite i skåpen, har en hel del som ska slängas. Inte klokt vad grejer man samlar på sig i detta välfärdssamhälle...

Kommentarer
Postat av: JENN

Ja visst är det trist med regnet.
Vill ha snö nu o några minusgrader, så det gnistrar o är mysigt.
Trött på blask o geggamoja.

Hoppas elementen blir fixade o Melker frisk!

KRAM

2007-12-07 @ 18:17:00
URL: http://jakobsmamma.blogg.se
Postat av: händer

Trist är bara förnamnet, jag + 10 000 st andra, som hade tänkt tanke att vara ute i tid med julklapparna , slogs idag. ( kanske inte slogs, men trängdes ) Man ska inte köpa så mycket, heter det. två tusen pix å två timmar. Det ni ! Undrar om jag skulle handlat mycket vad det skulle blivit då ? Hmmmmm. Skicka kurrerande tankar, till dig vännen och fasters lilla knubbis. Kramar er ! ( och min bror)

2007-12-10 @ 17:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0