Regn, regn & regn...

Jag tror det har regnat precis hela dagen idag. Så trist så man blir helt apatisk... Ska ut & gå en sväng med E sen, hoppas det har gett sig tills dess. Vanlig förmiddag, förutom att min härliga vän K kom förbi en sväng. Vi träffas alldeles för sällan, för jag blir så GLAD när vi ses! Skärpning på oss båda! (blev så happy så jag glömde ta ett kort...) Efter ett hysteriskt bad somnade lilleman gott så jag passar på att uppdatera lite här. Nu är nästan all tapetsering klar nere, bara Melkers fondvägg & köket kvar. Så himla kul!
     
Tv-rum                        Sovrum                        Hall

I morgon börjar de byta fönster o lägga golv & sen kommer köksmontören o gör det sista (tror jag)i början på nästa vecka... Snart bor vi i vårt nya!!!

Kommentarer
Postat av: JENN

Shit vad dt verkar gå fort fram.
Har ni "Från Koja till slott" hos er eller?

Ser verkligen fram emot att se nästa gång jag kommer ner.
Hoppas då få bo i Melkers fina rum *s*

KRAMEN!

2007-12-04 @ 22:25:21
URL: http://jakobsmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0