Oj oj oj

Har nog upplevt de mest prövande dagarna i mitt liv... Efter sängläge, som visade sig vara halsfluss har jag fått medicin så jag ska bli kry. Melker var jättedålig förra veckan, var på barnakuten i jönköping, öron o sen barnmedicin... De hittade ingen direkt orsak till hans feber & nu har han iallafall varit feberfri sen i måndags, om än lite medtagen fortfarande---

Flyttat ner har vi gjort i helgen! Eftersom  vi var sjuka, så var INGENTING packat & det blev en oorganiserad, panikartad flytt, som resulterat i ett mindre kaos här... Snickarna var ju tvungna att komma in i lägenheten uppe igår & nu är det mesta nerrivet där med. Kommer nog bli en extreme home makeover i den lägenheten!

Tröttheten är som en seg, flytande massa som tagit över min kropp. Har ju knappt sovit nåt i helgen, så det blir tidig sänggång ikväll.
Vår dataskärm poffade o rök i lördags, därför har jag inte kunnat uppdatera nåt här. Ska ta lite bilder när vi kommit i ordning, så ni får se hur det blev!

Julkramar.

Kommentarer
Postat av: JENN

Ojojoj vilken tuff tid ni har haft.
Så ni är nere nu?!
Ojoj. Bra jobbat ändå, trots allt.

Hoppas ni kommer iordning snart o att du uppdaterar här, för oss nyfikna ;-)

KRAM !!

2007-12-18 @ 23:15:33
URL: http://jakobsmamma.blogg.se
Postat av: dåligt samvete

Bra jobbat, trors dålig släkt från vidderna =o(.
Men det va inte meningen, tro mig, med ett ömt
änd hål och en son som ligger nere för räkning,
med döds ångerst, där är det ömt både fram å bak.
" mamma kan man dö av spy och skit sjukan ? " Nä jag har aldrig hört det, men någon kanske ska vara den förste.
Jag ska göra en makover idag , den döende svanen får klara sig några timmar. Kram på er !

2007-12-19 @ 13:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0