Nu...

är det redan onsdag, tiden bara rusar iväg! I måndags var min morbror J och moster I här o kollade läget. Det går ju framåt i lägenheten o de var ju givetvis lite nyfikna...
   

Igår kväll roade jag mig med lite trimning, nästan som meditation för mig. Även om det inte händer SÅ ofta nuförtiden så är det himla skoj när jag väl gör det...
   
Före                              Efter

Nu är det färdigtapetserat nere o nästan alla fönster är bytta! Känns som det går fort nu! Å jag har fortfarande inte börjat packa... Får lite panikkänsla mellan varven... Men man hinner ju inte med så mycket på dagarna när man har en liten knodd som pockar på ens uppmärksamhet nästan hela tiden.. Fast det är ju såå mysigt ändå!
       
Sötnosar!                    M´s rum m nya fönster
              
 Kökstapet                    Kontor klart!

Har kommit på att det mesta här hamnar under allmänt, men mina inlägg är ju oftast så blandade... I morgon ska jag till M & hennes lille Sigge, J & Emil kommer med. Skönt med lite avbrott från Tunadal... Kanske fixar till en ny frilla imorgon med... Nu ska jag ner o städa lite i vår kommande bostad.


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Söt hund!

2007-12-05 @ 21:38:19
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: händer

Hallon.
Medditation det är ordet, påväg till Sth. Medditations shopping finns det? Fina tapeter. Trodde först att det va panel i M rummet. Hobby rummet är inte klart änu eller ?? (även kallat the sexy room )Kontoret klart ? Jg tycker inte det ser klart ut, men i ert sammanhang så kanske ni tänje lite på ordert klart.
Jag ska frilla mig den 20:e.
2 arbetsdagar kvar, ledig 3 veckor. krama er!

2007-12-06 @ 17:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0